Ledig!!!

0kommentarer

Åh, jag är ledig till måndag morgon! Detta är underbart!
Ska förhoppningsvis äta lunch med min underbara lillebror i morgon!
Han skulle bara fakturera lite och så.. 
Så då kanske det finns tid till att bjuda syster på lunch;) 

Classe går omkring här som om han skitit på sig... Haha
Han hade innebandy match i går, karlar närmare 40 kanske inte ska börja sin innebandy karriär i just den åldern..
Han har sträckt sigvi ichias!
Stackarn!

Somnade 20:00 i går, så jävla ont i mitt lilla huvud!
Sitter och tittar på barnvagnar.. Fan jag behöver ha ett jobb till känns det som!
Vad dyrt allt är, och när man måste köpa allt nytt en gång till.
Synd att jag absolut inte skulle ha mer barn när Casper var 2 år så jag gav bort sålde allt skit!
Men men...
 
Vi ses 


Kommentera

Publiceras ej