Tidig kväll!

1kommentarer

Efter som vår omtalade soffa ej befinner sig i vårt vardagsrum ännu så.. Har jag kl 20:40 gått och lagt mig!
Fan så trött jag blir!! 
Ringde Mio i kväll, för 5:e gången sen i tisdags.. Och fick i dag ett nytt svar..
- jo soffan ska ha kommit till vårt lager, men vi vet inte vart den är.. Kan jag återkomma i morgon?!
Men oj, har den gått och gömt sig lilla piss soffan!!

Men med tanke på att Casper ligger i rummet bredvid och hostar så lungorna snart kommer upp kan det vara bra att somna tidigt, kan ju vakna lite i natt..

Här kommer en uppdat. på ärtan..



1 kommentarer

Cattis

04 Oct 2013 15:14

Fin bild på magen :-)

Hmm...vi har kollat på en soffa på Mio...men blir väl sådär sugen på att beställa från dem, ha ha. Jag avvaktar tills er soffa är på plats, spänningen stiger ;-)

Kommentera

Publiceras ej