Soffa ja! Vagn nej!

0kommentarer

Tjejen jag skulle köpa vagnen av ringde i onsdags och sa att hon haft inbrott i sitt förråd.. Såå jag fick tillbaka mina pengar och slapp åka i Örebro!!
Tråkigt på en såå fin och ny vagn...

Men... SOFFAN kom i går, åh det blev så bra i mitt lilla vardagsrum!
Killarna som kom hit med den blev inte lika trevligt bemötta som soffan!
Jag visste att de inte skulle få in den mellan hall och v-rum ändå lät jag de försöka innan jag sa att de kunde gå ut och runt med den till baksidan och ta den genom uterummet!
-och det säger du nu, sa ena killen!
Ja, sa jag bättre sent än Aldrig, jag fick vänta 12 veckor istället för 6-8 på soffan då kan ni gå en extra sväng!

Har jobbat i dag och i morgon har jag semester!
Ska till farmor och hjälpa henne göra tack kort från farfars begravning!

Trevlig helg

Kommentera

Publiceras ej