Härlig känsla!

1kommentarer

När jag kom hem från jobbet i dag kom Casper springande till mig..
- mamma det har varit en bra dag i dag! Jag har lyssnat på fröken hela dagen!

Känns bättre i mitt hjärta nu!
I kväll har vi spelat memory och läst bok, nu sover han!
Jobbar kväll i morgon och ska vara med Casper i skolan på fm!
Fredag åker jag till Örebro 8:30 och hämtar vagnen..
Ingen som är ledig och vill följa med??
Nehe!

Fy fa- vad jag är trött på kaninen..,
Tycker det luktar kaninpiss i Caspers rum och har tvångstankar så jag måste städa buren varje morgon!
Så vad vill jag säga med det??
-Lever de verkligen i 10 år????
Nej, nu var jag onödigt dum, lilla kaninen är ju en familjemedlem nu...



1 kommentarer

Cattis

09 Oct 2013 08:15

Vad kul att han haft en bra dag! Hoppas ni får det trevligt i skolan i dag. John tyckte det var sådär att gå till skolan efter att ha varit hemma i en vecka...men jag tror nog han har det rätt kul :-)

Angående kaninen tänkte jag bara tipsa om ett burströ att ha i botten på buren, det tyckte i alla fall jag tog bort lukten ganska bra. Och så slipper man sågspån överallt. Finns på Arken Zoo i HC.
Och ja...de lever typ 10 år, våran gjorde det ganska exakt i alla fall. Men vanligt är nog runt 8.

Hej!

Kommentera

Publiceras ej